AddThis Social Bookmark Button
ABD'de yapılan bir araştırma, meşrubat ve şekerli içecek tüketimi ile yüksek tansiyon arasındaki şaşırtıcı bağlantıyı ortaya koydu.
Sonuçları tıp dergisi Circulation'da yayınlanan ve Louisiana eyalet üniversitesine bağlı New Orleans Sağlık Bilimleri Merkezi tarafından yapılan araştırmada, günde sadece bir bardak daha az şekerli içecek tüketerek bile insanların tansiyonlarını düşürebilecekleri belirlendi.
Araştırmanın başında yer alan halk sağlığı Doçenti Liwei Chen, şekersiz içecek tüketimi veya kafein alımı ile tansiyon rahatsızlığı arasında bir bağlantı bulamadıklarını belirterek, insanların sıkça şüphelendiği kafeinin değil, aslında şekerin yüksek tansiyona yol açabilen bir besin kaynağı olabileceğini kaydetti.

Devamını oku...

 
AddThis Social Bookmark Button

EV'DE YATAGA BAĞLI HASTALAR İÇİN..
Evde Sağlık Birimi Açılması Hakkında Duyuru

Devamını oku...

 
AddThis Social Bookmark Button
Hiçbir karşılaşma tesadüf değildir.
Hiçbir hissediş, düşünüş, bakış, algılayış, seziş de öyle.
Hatta bunların tersi de tesadüf değil.
Alışveriş yaptığımız market,yemek yediğimiz lokanta, su içtiğimiz

Devamını oku...

 
AddThis Social Bookmark Button
Yüksek tansiyonun toplumda çok yaygın bir hastalık olduğuna dikkat çeken İç Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Ziya Mocan şu bilgileri verdi…

Kaça çıkarsa tehlikeli?
140/90 mmhg üzeri hipertansiyon olarak kabul edilmektedir. AHA (Avrupa hipertansiyon cemiyeti) ne göre ise tansiyon sınıflaması daha ayrıntılı olarak alınmıştır. Ev ölçümleri için hipertansiyon sınırı 135/85 mmhg , 24 saatlik kan basıncı takibinde ise sınır 125/80 mmhg olarak belirlenmiştir. Sistolik (büyük) tansiyonun 140 mmhg üzerinde diastolik (küçük) tansiyonun ise 90 mmhg altında olduğu duruma ise izole sistolik hipertansiyon (sadece büyük tansiyonun yüksek, küçük tansiyonun normal veya düşük kalması) denmektedir.

Devamını oku...

 
AddThis Social Bookmark Button

Alman Bild gazetesinde yayınlanan habere göre, NASA'nın yeni uyarı raporuna göre dev bir güneş fırtınasının potansiyel sonuçları, Güneş'in çok sıcak iç kesiminde harekete geçen plazma dış katmandaki manyetik alanlarda sürekli bir değişime yol açacak. Bu da güneş fırtınaları olarak bilinen, radyasyon yayan ve uzaya yüklü partiküller saçan şiddetli patlamalara yol açacak. Bunun sonucunda uzay istasyonları ve uydular ciddi anlamda etkilenecek.

Güneş'te devasa bir patlama 1-2 Eylül 1859'da devasa bir fırtınaya yol açmış, bu fırtına Dünya'yı da büyük ölçüde etkilemişti. Birkaç saat içinde hem ABD'de hem da Avrupa'da telgraflar çalışmamış, sayısız yangın çıkmıştı. Kuzey Kutbu yakınlarında Güneş'le bağlantılı bir olay olarak doğal fenomen olarak görülen Kuzey Işıkları Roma, Havana, Hawaii gibi güney bölgelerde bile görülmüştü. Bir sonraki solar faaliyetin 2013'te başlayacağı belirtiliyor.

Devamını oku...

 
AddThis Social Bookmark Button
Goji Berry'den sonra bir Ölümsüzlük iksiri daha KOMBU ÇAYI
Kimsenin kombuçayı mutlaka kullanması için yazmıyorum;sorumlulu k üstlenmiyorum; sizin adınıza karar vermek ve bunu size methetmek ve kullandırtmak gibi bir niyetim de yok. Ama kombuçayı duymuşsanız veya duymamışsanız, nasıl kullanılır,detayları nı,ne işe yaradığını merak ediyorsanız, ne olduğunu gerçekten bilmek istiyorsanız sadece araştırmanızı öneriyorum.Bunu sadece Google arama motoruna yazıp alınışı,yapılışı,üretimi, kısaca herşeyi hakkında bilgiler alabilirsiniz. Orijinal adı Kombucha veya türkçe olarak
Kombuçay yazmanız yeterli.

Devamını oku...

 
AddThis Social Bookmark Button
Hastalarımın en sık yakındıkları sorunlar yorgunluk, enerjisizlik veya bitkinliktir. Enerjisini kaybetmek, gerçekten kötü bir duygudur.

Bu, bazen o kadar ileri gider ki, elinizi kolunuzu bile hareket ettirmek istemezsiniz. Diğer meslektaşlarım da özellikle orta yaş grubunda yaşanan en yaygın sağlık sorununun yorgunluk olduğundan eminler. Sabahları yorgun uyanmamak ve gün boyu "dipçik" gibi kalmak istiyorsanız, yazımıza dikkat etmenizde yarar var.


powered by Sitelinkx

Devamını oku...

 
AddThis Social Bookmark Button
BTK tarafından yapılan açıklama ile yalın ADSL olarak bilinen uygulamaya nihayet onay verildi. Çok  uzun bir süredir gelen isteklere rağmen konuyu sürekli erteleyen ve bir türlü karara bağlayamayan BTK'nın bu onay duyurusu olumlu karşılansa da kararın içeriği beklentileri boşa çıkardı.

Devamını oku...

 
AddThis Social Bookmark Button
1.  Amacını ve yolunu seçmiş insanların başarı kazanabilmeleri için, özveri ve dayanıklılık gerekir.
2. Nasıl anılmak istiyorsam öyle olmaya çalışacağım.
3. Ölçüsüz istek, her şeyden yoksun kılar insanı.

Devamını oku...

 
AddThis Social Bookmark Button

12 Eylül'de yapılacak olan referandum ile ilgili oy vermek için seçmen listeleri askıya çıktı. Bu hafta sonu itibari ile askıdan indirilecek.
Bundan bir çok insanın haberi bile yok. Lütfen aşağıdaki linke tıklayıp, adınızın seçmen listesinde olup olmadığını kontrol ediniz.
Ve bu linki tanıdıklarınız ile paylaşın.

AŞAĞIDAKİ LİNKTEN NEREDEN OY ATACAĞINIZI GÖREBİLİRSİNİZ.
http://www.ysk.gov.tr/ysk/secmenBilgi.jsp